Novi Sad
27.05.2013.
09:05 > 09:25
Iako je vladika Porfirije, starešina manastira Kovilj, obećao da će legendarna čarda "Na kraj sveta" biti samo renovirana, objekat je za vikend srušen.

Komentari 173

  • bjeljinka

    15.03.2015 12:06
    kao nas Kacavenda, skupljali smo lekove po inostranstvu, kao pomoc-a on otvorio apoteku i PRODAJE SIROTINJI!!!! sto ratuje!!!! A STA DA NAUCIM MOJE DIJETE-DA JE OK TO:da ide u crkvu i veruje u boga??? A naravno sve vidi pa sta da mu kazem?????
  • 27.01.2015 07:40
    čarda na arkanju i nasušna sloboda i ekologija
    arkanj u kovilju bila je čarda, ali i njeno mesto - lepo i mirno. I nije samo čarda srušena, već je i priroda uništena tako što je posečena šuma - izolator buke... Zatim, manastirska bratija (mafija) je prigrabila, samo za sebe, (tako nagrdjen) Arkanj... Koja sebičnost, prostota pa i mržnja prema vernicima i "nevernicima". Takva sveštena lica mogu biti samo u našoj nesrećnoj, posrnuloj i - izdatoj Srbiji.
    Ja volim svoj narod i državu. Ne mrzim druge narode i njihove države jer smatram da smo svi božji ili "prirodni".
    Pozdrav!
  • 24.03.2014 11:27
    BRANKO
    sramota da LAZE VLADIKA PORFIRIJE obecao da ce brzo izgraditi novu cardu pa im ko bojagi smetaju kosti koje su navodno nasli
  • Predrag

    05.08.2013 20:06
    Strasno!
    Ljudi ja pojma nisam imao da su je srusili i posto svakog leta odlazim tamo danas sam imao i sta da vidim-rusevinu...Ne znam da li je crkva imala ili ima nameru da je obnovi ali nesto mislim da bi to gazda Varenika trebao prvi da zna!Pa sama crkva se bori za ocuvanje nase tradicije , valjda je i ovo bila neka tradicija
  • jovan

    25.07.2013 19:12
    strasno
    Nije ni cudo, kakva nam je drzava, takva nam je i crkva!!!
  • Анониман

    17.06.2013 01:38
    Ни не знате шта значи секта а употребљује те ту реч,а права истина је да се ова чарда срушила сама од себе,и да је Епископ Порфирије оће да обнови,а са вашим коментарима могу рећи једно да сте ви праве будалетине које ништа не знају само да осуђују Спц зато нам се и лоше ствари дешавају у Србији!!!
  • snežana

    12.06.2013 20:38
    žalosno što je ovo moralo da se desi,zar je sveštenstvu manastira toliko stalo do ovih nekoliko kvadrata, svi nam ruše i uništavaju tradiciju i sve ono što je lepo i što smo voleli, niko u ovo vreme grabeža ne seti se nečijih uspomena i emocija, nečijih suza što su nam oteli ono što smo voleli, ovo je trebalo da se stavi pod zaštitu kao kulturno istorijsko dobro a ne da se ovo desi, zašto putujemo u inostranstvo i uživamo u njihovim starinama verovatno zato što ono čuvaju svoju tradiciju i poštuju ono što su generacije pre njih stvorile, sramota za crkvu što otima narodu
  • Laloski Vals

    31.05.2013 21:19
    @PatriJot
    Cista jezicka zackoljica...
    Nije ''moja Vojvodina'' zato sto je samo moja nego zato sto sam iz Vojvodine za razliku od ovih koji su nedavno dosli i pokusavaju da nam preurede namestaj. Na zalost vec su dosta ispreturali i blizu smo da nam naprave haos. A onda ce biti sto ce biti...
  • PatriJot

    31.05.2013 15:46
    @laloski vals
    Da, u pravu si 100 od sto. Ja tebi vjerujem na riječ, ... garantovano. Da, baš nisi mislio na mene upotrebljavajući one riječi ... i tu ti vjerujem.
    Ali ne mogu odoliti tvojoj gostoprimljivosti kad upotrijebiš "moja kuća" kao metaforu za Vojvodinu. Ja bih upotrijebio riječ "NAŠA" kuća, ako već želiš pokazati ravnopravnost, multietničnost, multikulturalnost starosjedeoca. Ali ne, to je "tvoja kuća". E ne misliš valjda da sam u gostima. Kako god, svako ima pravo na svoje mišljenje, ali to govori o tebi.
    Ako nisi primjetio da moji komentari nose dozu ironije i da se igram riječima a ti, na osnovu toga pomisliš da sam bukvalista, "ondak" tebi ne vrijedi objašnjavati.
  • molnar

    31.05.2013 13:48
    Budimpesta...
    "sretene" prilikom sledece posete operi naocare.
  • Laloski Vals

    30.05.2013 22:01
    @PatriJot
    Eto, sada sam ti ja kriv sto si ti pronasao sebe medju brezobraznima i bahatima - procitaj pazljivije, nigde nisam tebe apostrofirao da tu spadas. Samo sam nabrojao ko nam ide na ziva-c.
    Prilicno bukvalno shvatas tako da pocinjem da sumnjam u korisnost diskusije s tobom. Ako nisi shvatio da je ''moja kuca'' metafora za Vojvodinu
    ondak dzabe ja tebi tumacim...
    I hajde jednom zauvek da razjasnimo: 65 godina vas iz Bosne zovemo Bosanci i sada odjednom vi niste Bosanci. Nije ti to malo neobicno. Za nekog ko nije isfrustriran, imas prilicno kratak fitilj. Na kraju, ja sam ozenjen bosankom, tazbina su mi divni ljudi, tako da sigurno ne spadam u mrzitelje srpskog i bosanskog. Ja samo ne volem nekulturu, osionost, bahatost i bolimedjoka modalitet. Ne volem nasilnike bili oni mace, maje, igori, fajandreji, ruzne branke ili gljivice. A narocito tome i rukosklopljeni...
    ja sam over i out iz ovoga. Stvarno je besmisleno paranoidima objasnjavati da nisu oni predmet gonjenja.... :D
  • PatriJot

    30.05.2013 14:26
    @laloski vals
    Ti napisa: "Opet paranoja, sta li?
    LALE NE MRZE BOSANCE! Lale mrze patriJote, srBende, cirilicarske jurisnike i ostalu agresivnu, brezobraznu, bahatu i obrazkodjon bagru koja nam je dosla u NASU kucu da nas zaje#ava.

    To da ne mrzite Bosance već ste pokazali na post-ovima, barem ne trebam o tome pisati. Ali, ti si vjerovatno mislio na muslimane u Bosni kao Bosance, e tu se slažete u potpunosti. Ali kako me prozivaš bagrom, bezobraznim i bahatim to govori samo o tebi ko si i šta si. Žao mi je ali ja imam svoju kuću tako da tvoja konstatacija da sam ja došao u tvoju kuću apsolutno je bez osnova. Ma, da nisam vaspitan lijepo (za razliku od tebe) vjerovatno bih bio vulgaran kao ti ali, ... kućno vaspitanje se stiče u kući a ne na ulici. A frustracija nemam, kao što vidiš.
  • baš da vidim komentar

    30.05.2013 12:46
    Bosanka iz Novog Sada
    Evo, ja sam rodjena u Novom Sadu, moji babe i dede su poreklom iz Bosne, poštujem sve ljude koji su različite vere, poštujem i one koji nemaju veru jer je i to njihov izbor, poštujem ljude uopšte, ne rušim sve pred sobom, nisam bahata, poštujem propise, ne razumem čemu generalizacija da Bosanci ruše sve pred sobom...ah da, završila sam fakultet u MOM rodnom gradu, na budžetu, naravno i možda sam nekom otela posao jer sam Bosanka...e to ima veze s kvalitetom, ali, dragi moji nema to nikakve veze s Bosancima...srećom, ili vaspitanjem ne mrzim nikog, mada bih mnogima imala šta zameriti...mržnja ubija one koji mrze, pa vi samo izvolite
  • gordana vlajić

    30.05.2013 07:05
    Da mi je neko rekao...
    Da mi je neko rekao da ću da plačem zbog srušene kafane, ne bih verovala...
    unazad dvadeset godina, ne postoji ni jedan gost koji NIJE iz Srbije, da ga nisam odvela u čardu Na kraju sveta. Da je mudrosti u ovoj državi, to bi bilo zaštićeno kao turistički, umetnički... kako hoćete, objekat od značaja.
    Pravoslavka sam. Vernica koja nije iz ovih minimalističkih trendova, ali mi je NEPOJMLJIV ovaj čin eparhijskih otaca.
    Postoje greške koje se NIKADA ne mogu istpraviti i gde ne postoji ADEKVATNA odšteta. Ovo je jedna od takvih.
  • Sreten

    29.05.2013 23:00
    Hajde hejteri nase nista ne valja? Ja sam recimo skoro bio u Madjarskoj tamo samo Budimpesta izgleda nesto gde je inace 35% madjarske populacije ovo sve ostalo izgleda kao da se tek zavrsio 2 svetski rat.
  • Laloski vals

    29.05.2013 20:06
    @PatriJot
    Opet paranoja, sta li?
    LALE NE MRZE BOSANCE! Lale mrze patriJote, srBende, cirilicarske jurisnike i ostalu agresivnu, brezobraznu, bahatu i obrazkodjon bagru koja nam je dosla u NASU kucu da nas zaje#ava.
    Niko ne spori da su popovi dobrodosli kod vernika, ali je sporna ta NOVA crkvena interesna organizacija koja je sve samo ne ono cemu treba da sluzi. Pohlepa i lazljivost NISU osobine koje treba da krase popove. Nije valjda da ne vidis sta ti vladike rade i kako se ponasaju? Ako ne vidis ondak si slep kod ociju i bolesan u glavu si ti, a ne mi.
  • PatriJot

    29.05.2013 16:23
    @anonimusima
    Meni je jasno, ali i ostalima, zašto mrzite Bosance. Mrzite i dalje ali, ša me gabri. Iz istog razloga mrzite i ne primate popove u svoje kuće. U mojoj kući su uvijek dobrodoški kao i uvijek. Ali i uobičajeno je da pravoslavni popovi idu kod pravoslavnih vjernika. O bolesnicima se može naširoko pričati, ali mislim da je dovoljno pročitati vaše komentare i sve će biti mnogo jasnije. A kafančuga je, ipak, kafančuga. Pardon, kultno mjesto.
  • 29.05.2013 12:26
    @PatriJot
    Očigledno je da nikada nisi bio na toj čardi.To nije bila obična čarda,to je bilo mesto za nezaborav,baš zato što je imala dušu i tradiciju.Pera je kuvao čorbu srcem,svaki gost mu je bio kao rod rođeni a njegovu belu riblju čorbu niko nije nadmašio niti će.To je bilo kultno mesto a koliko je znamenitih ljudi tu dolazilo niko tačno nezna.I nije poljski WC problem,nego takvi bolesnici kao NAŠI patriJote i SPC .Umesto da je taj objekat konzerviran pa da takvi kao ti dođu i vide istoriju , trgovačko preduzeće Manastira Kovilj na čelu sa lihvarom Porfirijem je učinila ono što sada rade Bosanci po Novom Sadu-ruše sve pred sobom radi koristi.U moju kuću više pop neće ući.
  • сељак

    29.05.2013 08:20
    Ја више не знам у шта да верујем. Кад су свеци, ја не радим. Ови у манастиру
    На св.Јована ору.
    На Ђурђев дан сеју.
    На св.Петку броје саднице.
    Има још, ал ме мрзи да набрајам...
    Зар једна од Божјих заповеди не гласи- Не лажи.
    Па сад не знам,дал ми то верујемо у истог бога, ил је нешто друго у питању ?
    Постоји кафана одма поред манастира, и та им не смета. Смета ова, пар километара даље...
    И није се урушила, него је пала због нестручног скидања крова. Или је то била намера..
  • Јован БГ

    29.05.2013 06:25
    Волео сам чарду на крај света
    Искрено и мене је разочарала вест о рушењу чарде где сам радо одлазио да мало побегнем од бетона, асфалта и осталих достигнућа цивилизације. Сада када одем на крај света да слушам песму славуја морам да носим и котлић па сам да спремам паприкаш и чорбу.
  • Lazar

    28.05.2013 22:01
    @Rade
    Sve si rekao svojim postom.
    Zatucan si zato sto podrzavas lopovsku bagru koja je dobila nazad ono sto je davno na prevaru uzela. Ima i ateista zatucanih: tvoj termin ''komunjarski recidivi'' govori o tome da nemas pojma o cemu pricas.
    Kakva bre arhitektonska i kulturna bastina? Na kraj sveta je bilo mesto gde smo bezzali od tekovina civilizacije i takvih ispranih kao sto si ti. Nisi nikada cuop za povratak prirodi. To ti je ono - pecanje, kotlic na vatru, nema struje i turbo folka, nema tvoje gnusne televizije niti novokomponovanih antikomunjara (koje su svi odreda 'oficirska' deca). Voda, drvece, cist vazduh...
    Sta ti od toga nije jasno?
  • 28.05.2013 21:09
    @РАЈНА БОГДАНОВИЋ - Срушена чарда на крај света

    Srpkinja sam i pišem latinicom. A Vas pitam da li će vam biti lakše da plaćate skuplju kartu u gradskom autobusu, samo zbog toga što su natpisi napisani ćirilicom. Shvatite konačno da nam je potrebna ljubav i tolerancija a ne mržnja i diskriminacija. Uzgred...ćirilica i srBstvo se ne jedu, služe samo za zamajavanje očiju naivnima koji veruju populizmu političara.
  • 28.05.2013 19:59
    HOW YES NO, sama se urusila...
  • @ Rajna Bogdanovic

    28.05.2013 19:46
    Nedostatak pameti u Vasem komentaru govori o tome da ga je pisao neko ko nema mozga ili bar ne zna kako da upotrebi isti.
  • rade

    28.05.2013 19:12
    odgovor
    @Lazar

    @Rade
    Kako te nije sramota da budes tako zatucan i bezmozgan>

    Ček da vidim, kažeš mi da sam zatucan jer sam za liberalni kapitalizam gde je privatno vlasništvo "svetinja" (u pravnom kontekstu), ili možda misliš da sam zatucan što sam ateista koji podržava monahe da rade sa svojim imanjem šta im se prohte, ili sam zatucan što vidim da je AP Vojvodina puna komunjarskih recidiva, ili sam zatucan što smatram da bircuz od ćerpiča bez struje, vode, toaleta i ostalih CIVILIZACIJSKIH TEKOVINA NE MOŽE NIKAKO DA BUDE ARHITEKTONSKA I KULTURNA BAŠTINA. Ako sebi želiš da fekališeš ispod prozora spavaće sobe i smatraš da je to CIVILIZACIJSKI AKT VREDAN PAŽNJE, POMENA I PAMĆENJA" onda mogu samo da te sažaljevam i da budem srećan što sam (prema tvojim standardima) zatucan.
  • 28.05.2013 18:35
    некад био али више не
    У тај манастир сам одлазио, више НЕЋУ ИЋИ!!
  • РАЈНА БОГДАНОВИЋ

    28.05.2013 17:27
    Срушена чарда на крај света
    Недостатак ћирилице у коментарима говори о томе да их нису писали срби, или они који се држе српства. Размишљам, колико је овде плаћених да блате српску цркву, а колико је навучено плаћеним коментарима. БРУКА!
  • Oga

    28.05.2013 16:46
    Bila je dobra
    Onda da srušimo sve kafane. Jer su mnoge mnogo bliže kulurno-verskim objektima nego ova. Molio bih one koji nisu bili da ne ostavljaju komentare o skrnavljenju. Hvala.
  • @Bacvan! - Balkanci!

    28.05.2013 16:12
    Svetinja, nego sta.
  • PatriJot

    28.05.2013 15:28
    Bio sam u pravu
    Ala ste se raskukali za tu stračaru kao da je sva Vojvodina nastala iz nje. Eto kakva je da su je i miševi izjeli. Niste se ovako uzrujali ni kad su unazad 10 godina zatvarali fabrike, kada su radnike otpuštali sa poslova, kad su kojekakvi biznismeni kupovali kombinate, fabrike, poljoprivredna gazdinstva, itd. ... Šta reći drugo nego sramota. Malko ste galamili kad su mljekaru uništili, i to je to. Niste se bunili toliko ni kad je BG partija uništila Razvojnu banku Vojvodine, Razvojni fond Vojvodine. Ništa, ... ali kad treba blatitit dođoše, prozivati iste kojekakvim epitetima, prvi ste. Eto to je licemjerno. Pa sad ko shvati shvatit će. Blago vama takvima.
  • SuperHik

    28.05.2013 15:26
    @Gavrilo
    "molim ove napaljene ljigase da ne vredjaju crkvu ako su oni bezboznici ostala velika vecina nije!!!"

    Koliko vidim ima dosta komentatora koji imaju versko opredeljenje i ne vide nista dobro u daljim akcijama SPC-a i njene horde pomahnitalih "radnika". Recimo , da li vi mislite da ako ste u vecini da ja ne smem da govorim, da se oblacim i da radim onako kako ja hocu? Zar mi to ustav ne garantuje?
    Sta vi mozete uraditi povodom vredanja crkve?
    Apsolutno nista, zato je mozda bolje da se ne naprezete i ne dajete sebi prevelik znacaj.

    A sada malo jeretike i razlucivanja ovog globalnog fenomena glupila.

    ЦРКВЕНЕ ЗАПОВЕСТИ
    1. Молити се Богу и слушати службу Божју сваке недеље и празника.
    2. Држати пост пред Рођење и Васкрсење Христово, пред празник Св. ап. Петра и Павла, пред Успење Богородице, и сваке среде и петка.
  • SuperHik

    28.05.2013 14:40
    "zar jedna kafana moze da bude uopste postavljena pored jednog kulurno-verskog objekta??zar to nije skrnavljenje ugleda istog?"

    Hik! Nije. Caaak i lepse iz'leda kada malo cvrcnem u cardi.
  • Tokmak ...

    28.05.2013 11:27
    To se tuga zove
    Ne radi se ovde o bogu,JA verujem u boga ,ali ne verujem u vladike i ostale seronje koji ce takvo nesto sto je tradicionalno godinama da oduzmu od naroda ,i ko ce se posle bogu moliti kada takvi crkvu predstavljaju i pravoslavlje ?! TUGA !!!
  • 28.05.2013 09:38
    Marko
    Slažem se da je crkva d.o.o postala (ili možda ostala) srebroljubljiva, bahata firma, čime svakim danom sve više gneva izaziva kod ljudi.
    Medjutim,...
    Neverovatno je koliko komentara u odbranu straćare (kafana sa poljskim wc-om !). Kako ste svi pobesneli kad su vam kafanu porušili! A, svake godine za EXIT na tvrdjavi 100000 ljudi skače unisono, loče i zapišava nešto što je ISTINSKO kulturno dobro!!!! Eeeeej, šta je sa tim, bre?! Grad se pretvorio u ruglo! Koliko je samo starih, kepih kuća porušeno, zgrada sa prelepim fasadama, da bi na njihovom mestu bile izgradjene kocke u najodvratnijim mogućim bojama! Centar vam je ASFALTIRAN! Alo! Gde ste bili sve ove godine da branite grad koji vam propada pred očima ?!
    Licemeri !!!
  • Bacvan!

    28.05.2013 09:36
    Balkanci!
    Moze i ZABOLE ME SALE al zapamti Janko je svetinja hahahahahah!
  • ljube kovilj

    28.05.2013 09:35
    idemo dalje
    počelo je od manastirskog parkinga, zabrane prolaza pored manastira, sad kraj sveta. Šta je časni oče sledeće, možda vam i selo smeta. ajde i njega da srušimo i iselimo ljude u čurug.
  • 28.05.2013 09:29
    Tamo negde pre nekih 50 godina naspram glavne novosadske poste grad Novi Sad je porusio Jermensku crkvu, gradjevinu staru preko 100 godina, jedinu crkvu pripadnika juermenske nacionalne manjine u gradu. U pitanju je nacionalna manjina koja svojim radom i doprinosima na svim poljima zasluzna za postojanje i uopste osnivanje grada Novog Sada. Svi ti Jermeni su bili trgovci,profesori,kulturni radnici,ostavili su svoj pecat u ovom gradu i podigli ga na jedan visi nivo. Eto tako se grad Novi Sad oduzio svojim starim sugradjanima tako sto im je porusio bogomolju a drugu nije izgradio. Tek sada se vidi kada se prodje tuda da ta crkva uopste nije smetala probijanju bulevara Mihajla Pupina tada zvanog bulevar Marsala Tita. Bio je to cisti kapric gradskih vlasti da se porusi jedna crkva. Niko od Novosadjana se nije digao protiv tog rusenja a sada opsta frka zbog rusenja jedne kafane koja nije starija od 40 godina a za koju se vezuju izmisljene price da su tu dolazili poznati ljudi na klopu,pijanke,zivu muziku i to koji poznati ljudi. Vecina njih je poumirala pre nego sto je kafana izgradjena i otvorena,ali marketing radi svoje pa je neko smislio pricu o svim tim boemima. Em kafana deluje starije,em doci ce ljudi da tu piju i jedu jer je tu nekada dolazio taj i taj. Narod k'o narod poverovao u te lovacke price. Evo i sada neki pricaju kako je to kafana sa tradicijom od citavih 200 godina. E sada,ja to gledam ovako. Grad je porusio crkvu Jermenima i to je bilo 1:0 za grad Novi Sad. Sada je crkva porusila jednu kafanu pa je sada rezultat 1:1. Narod koji rusi crkve a pogotovo crkve nacionalnih manjina ne zasluzuje da ima cardu "Na kraj sveta". Po celoj Vojvodini su posle 1945. godine porusene sve nemacke crkve i nemacka groblja,naroda koji u Vojvodini zivi preko 200 godina a vi kukate za jednom kafanom starom jedva 40 godina.
  • Bećar

    28.05.2013 09:19
    ... nastavak

    A sa obzirom na sve poteze koje crkva i crkveni ljudi povlače i izjavljuju, pogotovo u poslednje vreme, za mene su oni
    BANDA POPOVSKA!
  • Bećar

    28.05.2013 08:59
    @ Braniteljka
    Draga mlada damo (a možda i preterujem u oslovljavanju),

    želela si da se izjasniš i ti ... I izjasnila si se ...
    Uz izvinjenje ostalima što uopšte odgovaram na nečiji komentar, moram da ti kažem nešto. Probaj da naučiš ...
    U Vojvodini nisu svi Srbi. U Vojvodini ne idu svi u crkvu. A pogotovo ne kad im se nešto strašno desi. Jesi čula za onu izreku "prvo komšija, pa onda bog". Ovde se u nevolji obraćaš komšijama. Mada je činjenica da su se i komšije vremenom promenile, došli neki drugi i nekako podivljali, ili su takvi uvek i bili samo sad došli da ovde budu tak'i.
    E sad, čarda "Na kraj sveta" postoji verovatno duže nego ti. Da njeni zidovi mogu da pričaju, veruj mi, svašta bi ispričali. I sigurno da je ta čarda mnogima u lepom sećanju i da vole i dalje da idu tamo (nažalost više ne mogu). A onima kojima se to ne sviđa, pa molim lepo, idite na drugu stranu. To važi i za tebe.
    A što se tiče koviljskog manastira i njegovim stanovnicima, i za to imam šta da kažem. Onig suludih ratnih godina sam imao goste koji nisu odavde i hteli su da ih vodim upravo u tu čardu jer su za nju čuli lepe priče. Kad smo bili tamo, želeli su da odu i do manastira i da daju dobrovoljni prilog. Dočekao nas je (tada) u dvorištu Audi 100 sa CC tablicama (to je ono čuveno Srpsko Sarajevo, tablice koje su imala sva kola koja su bila oteta negde po ratištima), koji sam posle viđao po NS a za čijim volanom je uvek bio neko u mantiji. Primio nas je (tada mladi) otac Sava, koji je u manastir došao iz Bosne (okolina Sarajeva) i koji nam je održao predavanje o srazmeri rođene muslimanske i srpske dece u Bosni, i bolje da ne pričam koje je gadosti sve pričao, tako da su se moji gosti brže bolje pokupili iz manastira i to bez ostavljanja bilo kakvog priloga. Mene je bilo sramota.
    Ljudi ima svakakvih, i možda danas ljudi u manastiru i jesu divni, ali sa obzirom šta rade, to "divni" očigledno različito tumačimo.
    A sa obzirom na sve poteze koje crkva i crkveni ljudi povlače i izjavljuju za mene su oni
    BANDA POPOVSKA!
  • @Bacvan! - Balkanci!

    28.05.2013 08:28
    Svidja mi se ono "zabole me janko". Zapamticu, ali stvarno.

    PS Jel' moze i zabole me sale.
  • Podbarac

    28.05.2013 06:26
    @Rade
    Sve je rekao čovek kako jeste. I da dodam, beše to ruglo, a ne kafana...
  • Braniteljka

    28.05.2013 06:21
    Anonimusu,Pejo i ostali...
    Zamisli,brate Pejo,ne odlazim na mesta tipa Makijato,Dolinu sponzoruša(ej,a i nemam pojma gde je ta Dolina),jer kao i većina stanovnika naše zemlje,nemam dovoljno sredstava da sebi priuštim toliki luksuz.Brate Anonimuse,zamisli,preosvećeni episkop ne vozi belog micubishija sa zatamljenim staklima,ali najstvarnije.Kako uopšte možeš da pričaš tako nešto ako nisi sto posto siguran?To si možda čuo od nekoga,pa si ti možda u toj igri gluvih telefona čuo to što napisa.Kažem ja,čudan smo mi Srbi narod,zavidan.Znaš,moj deda se doselio iy Bosne,i kada je pravio kuću,došao komšija od prekoputa,stao i gleda,pa pita:"Odakle tebi da praviš kuću,ti si sišao sa brda?"Meni kada su pričali,nisam verovala.Sreća,pa je moj deda,pokoj mu duši,bio vredan čovek,išao u ono vreme u inostranstvo,pa zaradio i za kuću.Video je makar sveta,a taj naš komšija je u Novi Sad išao jednom u tri godine,i to kada je išao na sud,jer se samo sudio i tužio...Danas,naša kuća ima fasadu,a komšijska samo što se ne sruši.A imao je zemlje,stoke,a sada...
  • Milivoj

    28.05.2013 05:36
    da se covek zapita
    zar jedna kafana moze da bude uopste postavljena pored jednog kulurno-verskog objekta??zar to nije skrnavljenje ugleda istog?
  • dolma

    27.05.2013 23:34
    di će nam kraj..
    Подавили нас диваном и поплавама обећања, ко би знао да ћемо се и од тог загрцнути. Све нам стоји, ко вода у њивама.
  • dolma

    27.05.2013 23:30
    oj pomozi nam u nasoj tuzi i neznanju
    čitam... i ne mogu da verujemm,,,,sad nema TITA da mrzi srbe ma mrzimo sami sebe ..nije li lepo rečeno ne daj boze da se srbi sloze.
    Навек је свет воло да од паметних и мудрих чује шта је добро а шта није, шта треба а шта не треба и како је набоље да се штогод уради. Волели су људи и да чују шта има ново, како је тамо ди никад били нису, какав тамо свет живи, шта њини раде и шта волу. То је навек било важно, да се зна шта когод воле ил не воле, кад нам дођу у госте да се не брукамо. А није ред ни да успијају и да се фемкају у гостима, навек се домаћин трудио да и гостима буде да су ко код своје куће. Који очин су и ишли да се госте ако им и у гостима буде ко код куће, ал ајде нек буде кад се тако диванило. Није баш навек све онако ко што је у дивану.
  • malavida

    27.05.2013 23:22
    SAMO NEK SE GRADI!!
    ori, kopaj igrališta
    nikoga ne pitaj ništa!

  • Novonasađen

    27.05.2013 22:59
    samo vas čitam .......
    Ajde svako od diskutanata da ode,nasloni se na čukundedin krst,i ponovi sve što je reko za crkvu.Za ostale,radi znanja,mnogo je kultnih mesta nestalo njihovim nadiranjem.Koja su to mesta,ne vredi da navodim,nek pitaju babu i mater,nabrajo bi doujtru!Ja se kunem da je tako,nek se i oni zakunu!
  • Arhandjel Mixajlo

    27.05.2013 22:11
    Samo vi placajte popove koji zive u raju na zemlji a vi u paklu.
  • 27.05.2013 22:11
    Tuga
    Dabogda ih stigla ljudska kletva svuda !! Izdajnici i otpadnici srusili onaku svetinju ljudsku. Goreli u paklu dabogda!!!!
  • Ficfiricije

    27.05.2013 22:02
    Porfirije je zaboravio da u Kovilju zivi carobnica Frida koja ce ga pretvoriti u prase!
  • Carls Tejlor

    27.05.2013 20:59
    Ju ubedljivo je pobedio ovaj komentar Arhitekte koji kaze da smo mi pomalo djubrad sektaska prema sveopstem svecu,spasitelju i mesiji, diplomiranom popu Porfiriju koji se danonocno moli za nas i nase grehe... ne stvarno rasplakao sam se.Sto je fora bio si ozbiljan pa sam ti udario lajk.
  • 27.05.2013 20:32
    Branislav
    Jednom davno,probudim se ja pored neke vode,kad jedna ljudina diriguje tamburasima koji su bili u vodi do pojasa.........
    Takav je bio kraj sveta,za klince i one koji neznaju......
  • @PatriJot

    27.05.2013 20:30
    vidi ovako
    Uz duzno postovanje, nikad Vi necete razumeti zasto nam to mesto toliko znaci, posto niste odavde. To je jednostavno tako, bez ikakve namere da uvredim bilo koga, kao kad bih ja otisao u Vas zavicaj i porusio bilo sta.....mogao bih bez problema, jer meni to nista ne predstavlja, nista me ne vezuje za to, nikakve emocije.....tako i Vi ne mozete osecati za ovo isto sto osecamo mi.
  • 27.05.2013 20:19
    @Архитекта
    Те, о којима пишеш сам са неверицом слушао и гледао на литургији. Немаш ти појма ни ко су, ни шта су, ни кави треба да буду монаси, свештеници, а посебно владике. Колико видим, нико се од њих не угледа на нашег доброг пок. Павла. Ови из Ковиља носе хаљине, лепршаве, чуди ме да нису шарене. Дижу нос до неба, на крају ће их Он треснути по носу, да се спусте, помажу и служе свом народу и Богу. Стидим се када их видим и чујем како на Грчком служе литургију. Како се владају и како живе, тако ће их и Бог погледати.
  • Bacvan!

    27.05.2013 20:09
    Balkanci!
    Neznam kako vise da vas nazovem,Balkanska bagro - PRIMITIVNA,svadjate se oke neke smrdljive rupetine da je nazovem rusevinom, smradom - nije nista bolje ni zasluzila,cak ni WC NIJE IMALA I TO VAM JE BILO NA KRAJ SVETA tamo neko UZIVANJE.Nemate drugih briga? Deca su vam bez posla, odgajate ih na ulici - drzava BANANA
    nezainteresovanost na sve strane a vi samo vas slusam kako lupetate,zaboli me janko za tu rusevinu - srusiti do temelja tu smrdljivu nabijacu i ajd vozdra!
  • vojvođanka

    27.05.2013 19:57
    glasanje
    Stranka koja po/stavi crkvu i popove tamo gde im je mesto ima moj glas. Da li ćemo konačno shvatiti da smo sekularna država??? Da li će vernici shvatiti kakvi su POSREDNICI između boga i njih??? Da li će mi proći jedan dan a da ne vidim popove na sve strane i da ne moram da slušam šta oni imaju da kažu o temama koje ih se ne tiču??? Da li će konačno govoriti i propovedati samo u crkvi, pa neka ih tamo sluša ko želi...nemam ništa protiv, ali neka nas ateiste konačno oslobode svojih komentara - na to imamo pravo po Ustavu.
  • Anon

    27.05.2013 19:17
    Svaki put kad cekam bus na Detelinari, zaboli me srce. Kakav bi fin parkic bio tamo. Ali nee, potrebna je jos jedna gradjevina za sisanje ovaca
  • Anon

    27.05.2013 19:10
    Stranka koja uvede porez popovima ima od mene glas.
  • PatriJot

    27.05.2013 19:02
    @v
    Znam na šta misliš, ali to nije istina što zboriš. Znaš dobro koje komentare i kakve se nalaze na 021, sad ti ..., kao fol, isto bi bilo. Daj, molim te. OK, poštujem da obožavate kafane, vaše pravo. Ali da ovdje žalite kojekakvu kafanu (makar se i zvala smak svijeta) kao da je monumentalno zdanje iz istorije Vojvodine od neprcijenjive vrijednosti, predložite je za UNESKO, malo je perfidno.
    @peja - da, u pravu si, ne znam šta je kult ako je u pitanju kafančuga. Ja sam porodični čovjek. ne kafanski. Izvini zbog mojih načela, ali tako sam vaspitan.
  • v

    27.05.2013 18:41
    @PatriJot

    verovatno da bi i za katoličku crkvu bilo sličnih komentara ali ja baš i nisam čuo da oni ruše nešto što im je ostalo u amanet i nešto što je od vekovnog značaja!rušila je pravoslavna crkva i mnoge druge građevine ne samo kafane pa!
  • -

    27.05.2013 18:37
    -
    pa ako su mogli srusiti skolu u karlovcima zbog banket sale ko moze pomisliti da ce ovo sacuvati?

    nego, da li se to temelji kopaju na n.naselju pored crkve na jedinom mestu predvidjenom za park?

    na detelinari nisu otkupili kuce da bi napravili crkvu nego su i tamo unistili parkic
  • 27.05.2013 18:33
    Kratak opis Portfirijevih delatnosti
    Portfirije se nodi kao bard a ne kao svestenik, vozi beli micubishi dzip sa tamnim staklima, hvalio se prosle godine kako je na pod od mermera u manastriskoj trepezariji potrosio 30 iljada evra (toliko o brizi za siromasne, kosovo, decu i sl. , sece zume koje su im vracene bez mere i kontrole, sad vidimo da i istoriju hoce da izbrise jer nema postovanja ni za nas a ni za ljude koji su desetinama godina privlacili putnike u Arkanj. Ako sad izgradi tamo neko sranje treba da idemo mi da mu to porusimo. Kao sto je on porusio nase uspomene. I sto se djubre ne javlja na telefon kad misli da je u pravu. A vi narode dajte pare crkvi, mada i sami znate do to dajete antihristima.
  • Valerija

    27.05.2013 18:33
    OBAVEZNO
    Svako ima pravo da u svom dvorištu napravi ono što je najbolje. Ima ovo područje u celini pravo na normalnu kafanu, a ne ovu koja je bila izvor zaraze. Ako je neko pojeo dobar paprikaš i čorbu, moći će na još mnogo mesta. Nije red da se u današnje vreme na manastirskom području u njihovom i našem vlasništu zapija, mokri i jede iz prljavih tanjira. Malo se zapitajte svi Vi koji ne znate da nije kulturno dosađivati monasima u Manastiru Kovilj. Oni su jedina svetinja ovih krajeva. Još nam je trebalo i gej društvo da divlja na ovim svetim područjem. Neka "gazda" koji godinama nije dao ni dinara , nije uložio ništa, ne zaboravi da je pljuvao prave gazde ove zemlje, da je pokušao preko medija da se izbori za svoj ostanak. Ne kažem da nije mesto bilo nepoznato, ali treba se ugledati na slična mesta u okruženju i napraviti ono što njemu i nije padalo na pamet. Budimo malo tolerantni, ne davimo monahe, i ne tražite da neko razgovara sa onima koji su puni mržnje. Poželite se gospođi Jerkov ili Čedi Jovanoviću,,, oni su specijalisti za pljuvanje po crkvi, a nas ostale poštedite svojih tekstova idite na neku drugu pena party, šetajte se nekim drugim ulicama da biste došli do izražaja, i zaboravite Hilandar i Manastire jel Vam tamo niko ne zabranjuje da dođete, ali Vam, verujte neće biti nimalo ni lepo ni zanimljivo. Svako dobro želim svima bez obzira šta je ko napisao u prethodnim redovima.
  • arhitekta

    27.05.2013 18:27
    Poznajete li bratstvo manastira i Porfirija?
    Citajuci komentare, po ko zna koji put uvidjam do koje mere posledice komunizma dolaze po svoj krvavi danak, i do koje mere masovni mediji imaju uticaj na nas Srbe. O Crkvi znate koliko vam se kaze iz novina, ljudi... Dodjite, upoznajte Porfirija i bratstvo manastira, pa sudite onda. Kafanu znate, a one koji se danonocno mole za vas niste upoznali.
  • Peja

    27.05.2013 18:24
    Braniteljka, Patrijot i ostali slicni
    Drste se vi Makijata, Doline sponzorusa i slicnih mesta. I ne treba da zalazite tamo gde vam nije mesto. Gledajte Pink i Farmu i kulturno se uzdizite tamo, jer sta je "kult" nikada necete znati
  • 27.05.2013 18:18
    adam
    Eto od crkve više ni "kraj sveta" nije mogao da preživi.
  • 27.05.2013 18:16
    @Dragan Vojvodjanin - Katastrofa
    Daj mi reci, gde je taj Oplenac ???????
    I sta ja imam s'otim.
    Ja volem BANAT i Vojvodjansku ravnicu.
    A ne volem politicare, popove i kraljeve.
  • realista

    27.05.2013 18:08
    država u državi
    Znate li da crkva nije htela da učestvuje u popisu poljoprivrede 2012 ? DA baš taj manastir je jedan od primera (nikom ništa).
  • NS021

    27.05.2013 18:08
    Užas
    Ti koji nisi bio onda nemoj da komentarišeš dušu tok restorana! Inače ovo je uradila najveća mafija na svetu CRKVA!
  • PatriJot

    27.05.2013 17:54
    @nikolak
    Ja nisam bio tamo, jer u mom životu je bilo takvih kafana na pretek. Niti sam ikad imao želju da odem tamo. Ako mi je do prirode, otići ću u prirodu a ne u kafančugu. Vjeruj mi da je svaka ista. Kafana je kafana. Ono što je tebi pametno, meni možda nije, tako da stojim da je moja konstatacija ispravna i tačna. Ja sam spomenuo da je, izgleda, u pitanju to što se spominje Pravoslavna crkva. Ponoviću opet pitanje, šta bi bilo da je u pitanju Katolička crkva? Da li bi bilo blaćenja drugih crkvava, sem Pravoslavne, da su one uradilo ovakvo što? Licemjerno je što se za različite članke sličnih sadržaja komentariše drugačije. A Crkva i ne može duhovno voditi narod kad na njenom pragu postoji kafančuga. U ovom primjeru.
    Uvijek se podržava, prvo u svojoj avliji počistiti pa onda gledati u tuđu.
  • Zatečen

    27.05.2013 17:47
    Oj, užasa!!!
    Nisam imao to boemsko zadovoljstvo, ali...i ne smeta mi. Brinu me neke ozbiljnije stvari kad se objave na ovo sajtu, a prikupe par komentara, u najboljem slučaju, Nemamo sistem vrednosti. Samo kafane su nam škole života. Da nismo negde pogrešili ako su nam takvi prioriteti?!. Moj komentar će biti 100-ti, ili tu negde. Užas!!!
  • Koja

    27.05.2013 17:45
    rusiti i samo rusiti ....
    Evo ovako ... pree neki dan sedim sa jednim mojim prijateljem, CG, ako je bas vazno, i pricamo o tome kako je porusena stara zgrada na terenu Vojvodine. Na to ce on: " Pa sta, ako moze da se napravi nesto bolje i funkcionalnije i treba srusiti". Hm, mislim se ja ... i ocutim. A na to ce on: "U NS treba ostavoiti samo Z. Jovinu i Pasicevu ....", e tu nam je vec malo puko film ...

    Takvi bi samo da ruse i da zidju (hrk, rok ...), ali po tudjim dedovinama, a u svom cobanskom kraju katun ne bi zamenili staklarom ni za sta na svetu. Kunu se kako im je Djed tamo boravio ...(..ebo ih djed koji ih je napravio).

    Tako me potsecaju na to i ovi, starosedjeoci, koji omalovazavaju jednu kucu od nabopja, koju je ionako trebalo srusiti. I jos nesyto, kafana "Na kraju sveta" je nastala mnogo ranije nego pre 35 god. Ja sam imao negde oko 10-tak godina kada sam prvi put isao tamo, Z. Miskov je vec oslikao spoljasnje zidove, a to je bilo negde pocetkom 70-tih godina.

    Poslednji put sam bio tamo oko 2 nedelje pre Uskrsa, utorak, odvratno vreme oko4 popodne. Naisli smo na dva drustva iz BG, jedno drustvo sa Korcule ... i tamburase. Svi su dosli da popsete to mesto i nisu znali da ce za 2 nedelje biti zatvoreno, a sada i sruseno. Profitije radi.......
  • Braniteljka

    27.05.2013 17:44
    Da se izjasnim i ja
    Mislim da nije lepo da vode diskusiju oni koji možda nikada nisu ni koraknuli na ovu "Čardu".Posetila sam istu pre zatvaranja.Ono je bila sramota.Kada su udje unutra u "restoran" osetio se neki dosta čudan i neprijatan miris,napolju poljski toaleti,nije bilo ni elementarnih higijenskih uslova.Strašno mi je i to kada se,ne daj Bože,nekome nešto loše desi,prvo ode u Crkvu i pomoli se Bogu da mu pomogne.A monasi su podvižnici,a ne "popovska banda".Konkretno,ovi iz Kovilja,su stvarno divni ljudi.Šteta za one koji ih nisu upoznali.Ako se neko nije javljao na telefon,pa trebate samo biti malo uporniji,možda vam se i jave,pa kažu i oni svoje.Čudan smo mi Srbi narod,vidimo trn u oku brata svojega,a brvno u svome oku ne osećamo.
  • Koviljcan

    27.05.2013 17:38
    Cucavac !
    Kako ih nije sramota,porusice nam i onaj nas legendarni cucavac zajedno sa cokanjima za brisanje zadnjice posle......!Pojescu se od jeda!
  • Nikolak

    27.05.2013 17:32
    sramota
    @PatriJot pitanje moje za tebe, jel si ti mozda bio tamo?? to nije bila "kafancuga" vec jedno mirno mesto gde se moglo popiti i pojesti, gde sam pojeo verovatno i najbolju riblju corbu ikada, a kap alkohola nisam popio.. nemoj da lupas gluposti ako nemas sta pametno da kazes... sramota je za nasu crkvu da se ovako pokazu, kao jedna krajnje ocajna i kapitalisticka ustanova a ne kao ustanova koja navodno treba da duhovno vodi ovaj nas narod...
  • Gardinovcanin

    27.05.2013 17:18
    Porfirije objasni nam zasto!
    HAHAHA.. Morao sam se ovako glasno nasmejati! Neko je pomenuo reparaciju krova! Pa ako je ovo pretresanje krova, sa iscupanim prozorima, vratima, pregradnim zidovima... Ovo sto je ostalo, ostavili su za sutra, jer im je kisa zasmetala, sravnice ga do zemlje! I jos jedna stvar, ne znam samo zasto im je smetala carda, jer ko je bio zna koliko je udaljena od manastira, ne moze ni dvogledom da se vidi!! Da nije strasno, bilo bi zalosno... Sramota nek ih bude! Toliko zemlje Koviljski manastir poseduje, da im je bas ovo malo parcence na samom kraju i bas zabaceno, skoro ne pristupacno, toliko trebalo! Saznacemo uskoro ko stoji iza svega ovoga u to sam siguran!
  • Sremac

    27.05.2013 17:02
    Obnova !
    Konacno su se setili da nam obnove nase omiljeno svratiste, da bi se ugodnije osecali.
    Zahvalimo se Vladiki i Monasima za ovaj velicanstveni cin!
  • Dragan

    27.05.2013 16:39
    ovako tamo bese...
    http://www.youtube.com/watch?v=jEKUQCt7uUM
  • 27.05.2013 16:10
    šezdesetogodišnjakinja
    Čim neko pomene popu, setim se svoje babe i njene priče, od pre 50 godina. Govorila mi je "Veruj u Boga, on postoji al ne veruj popovima. Kad bi popa u selu dolazio da sveti vodicu, domaćin, siromah sa buljukom dece, iznosio bi pred popu hranu, spremljenu za taj čin. Popa okadi kuću, zadigne mantiju, sedne za sto i gosti se dok ne napuni svako crevo. Za to vreme, deca, uz pećku i iz zapećka, gladna, gledaju popu i čekaju. Čim popa izmakne nogu iz kuće, deca pritrčavaju stolu i jedu ostatke nepojedene hrane. Častan čovek bi se zahvalio domaćinu irekao "hvala domaćine, nisam gladan, nahrani decu".Eto zato, čedo moje, verujem u Boga al ne verujem popovima". I posle pedeset godina, popovi se nisu promenili. Da li je neko čuo da je crkva pomogla ili učestvovala u nekoj humanitarnoj akciji? Ako sam neobaveštena, napišite, u kojoj.
  • 27.05.2013 15:18
    popa
    Kadgod na ulici sretnem popu, ne mogu a da se ne setim komšinice, tetka Marice, koja je u prodavnici, pored jedne novosadske crkve, protestvovala kod vlasnice prodavnice, da više neće dolaziti u radnju, ponedeljkom, jer popadija ponedeljkom kupuje potrepštine za svoje ukućane (hleb, mleko, jogurt...) i plaća isključivo metalnim novcem. Šta mislite, odakle joj? Dali joj u banci 2.000,00 din u metalnim apoenima od 1,2,5,10,20 din. Toliko o popama i njihovom moralu. Kako će tek istrgovati s ovim zemljištem gde je bio ovaj, nadaleko poznat objekat? Popovi, sram vas bilo.
  • Lazar

    27.05.2013 15:11
    @Rade
    Kako te nije sramota da budes tako zatucan i bezmozgan>
  • hm?

    27.05.2013 15:02
    Popovima verovao na rec! Da nije tuzno bilo bi smesno, sta ocekivati od nekog ko svoju drustvenu ulogu shvata samo kroz kurs dinara prema evru.
  • zlaja sa tvrdjave

    27.05.2013 14:53
    sta reci....
    ko se maca lati od maca ce i stradati......ko li nas je to ucio


  • 27.05.2013 14:37
    na kraju sveta
    bila sam jednom prošle jeseni, prelepa priroda, međutim osoblje i gazda izuzetno neljubazni, ostali smo jedva pola sata. Moguće da im nije bio dan, ili ne znam šta, ali tako se ne radi u ugostiteljstvu. Što se tiče rušenja, šteta, mesto je bilo zanimljivo i živopisno. Međutim, ukoliko je imalo vrednost kao nekakav kulturno-istorijski spomenik (u šta ipak sumnjam) trebalo ga je na vreme zaštititi od ovakvog ishoda. Nisam ni znala da je u posedu SPC, ako je tako, ne čudi me da je srušena, zaštita kafana ovoj instituciji svakako nije u opisu posla.
  • Koviljcanka

    27.05.2013 14:31
    Ne branim nikog!!!
    Što se tiče popova u manastiru, stvarno ima divnih ljudi (koji su licno meni pomogli a da za uzvrat nisu ništa tražili) da napomenem nikog ne branim samo ih ja ne bi stavljala u isti koš sa odgovrnima za "renoviranje" i onim popvima sto se voze u blindiranim kolima! A ti isti odgovorni za "renoviranje" su dovukli narkomane na "lecenje" strah me je da odem sama u manastir da se pomolim i upalim sveću! Užasno mi je žao Arkanja za to mesto me vežu jako lepe uspomene !!!
  • voks

    27.05.2013 14:31
    mozda otvore javnu kucu
  • 27.05.2013 14:17
    liman 2
    Verujem u Gospoda Boga dragog ,u ljude sam prestala da verujem a popovima nikada nisam ni verovala ,bruka su za nas pravoslavni svet a svojom bahatoscu i gordoscu bez pokrica prevrsili su svaku meru .Pogledajte ih samo imaju tarifu za sve i to ne malu i simbolicnu nego pravu pravcatu i jos bi da im se veruje, ma kako da ne . Cega se boje kada se voze u blindiranim skupocenim kolima ili kada stave zlatan sat pa izadju pred ogladneli narod ...dali ste mozda culi u zadnje vreme da su nekome pomogli , dali su deci poput male Tijane pomogli na bilo koji nacin i dali su uopste nekome pomogli ...Nadam se da sem sebicluka , luksuza i pokvarenosti postoji jos nesto u njihovoj savesti sto bi ih moglo vratiti medju normalan svet ...ako za to nije previse kasno.
  • PatriJot

    27.05.2013 14:13
    Koji žalopoj
    za jednom kafančugom. Ajd svi koji žale nek iskreno kažu kad li su išli u tu kafanu? Garant više od pola i nije znalo da takvo što postoji dok se nije pojavio članak na 021. I da se nekad poželi otići tamo, mi sa plićim džepovima, porodični ljudi sa dvoje-troje djece nema šanse da i skupimo toliko para da se kinđurimo po kafanama a najmanje da stignemo do kafane "na kraj svijeta". Zna se ko je tamo i išao. Jedino je problem ovdje, izgleda, to što se spominje Pravoslavna crkva. Njeno je zemljište i, molim, ima pravo da radi šta hoće. Da li bi se digli ovi branioci kafančuga da je nešto tako uradila Katolička crkva na svom zemljištu? Sigurno bi, čak, i branili stav kako je kafana zlo za ljudsku vrstu. Ajte, licemjeri, ako vam toliko fali kafana i ako se ponosite kafančugama, zapitajte se ... šta vam dalje valja raditi.
  • Lala Neznanov

    27.05.2013 14:08
    nista im nije sveto
    slava nasim kurajberima.
  • Gajo

    27.05.2013 14:08
    Biznis je biznis
    Sad će popovi da diluju samo svoju rakiju vernoj pastvi... A možda, usput, Kačavendi otvore filmski studio i workshop za porno kaskadere.
  • Steva

    27.05.2013 14:07
    nema iznenađenja .....
    Izgleda da smo pobrkali lončiće.Ko je po lozi bio vernik,to ostaje/i opstaje/.Ko je nevernik,ima prava da komentariše,protivi se ....!Samo,razljučimo Vlast i Crkvu,i budimo sigurni kojoj strani uvek držimo stranu!Tu se ne smemo odricati naših potomaka,i njihovih dela.Aha,nije baš tako prosto,ako će mo iskreno!Kompleksan problem se mora i adekvatno rešavati.Upravo zbog toga,možemo /ostrašćeno/ diskutovati do besvesti,i opet će svaka strana argumentovano biti u pravu!Umereniji vokabular ne bi bio na odmet!
  • Andrija Šrek

    27.05.2013 14:04
    ...
    Pa vi verujte popovima...
  • Novosadista

    27.05.2013 13:48
    tražili ste
    Zaiskali ste
    EVO VAM IH POPOVA.

    Koviljski manastir nije obnovljen crkvenim parama.
    Dodeljena im je zemlja.
    APV im je poklonila sadice.

    Koliko bi smo nahranili poštenih gladnih usta, školovali sirotinju, da NISTE u ovoj sekularnoj državi podigli-obnovili toliki broj pravoslavnih
    crkava, manastira i parohijskih domova ???


  • duško

    27.05.2013 13:42
    e
    majku im j****
  • 27.05.2013 13:41
    koviljska carda
    gospodin porfirije bi trebalo da bude radnik u katastru I uredjenju prostora
  • posetilac

    27.05.2013 13:27
    na kraj sveta
    kako cemo sad ici na kraj sveta?
    Bilo jednom jedno lepo mesto,slava mu1
  • ns

    27.05.2013 13:23
    Vlasnik čarde je iznajmljivao prostor i zakupodavac više neće taj prostor da izdaje, što je najnormalnije pravo. U čemu je onda problem sa dežurnim online pljuvačima? Jel biste da zabranite i vlasnicima svih stanova da prestanu sa izdavanjem stanova podstanarima, da pozivate na njihov linč i rušenje? Smeta vam što je vlasnik manastir, bode vam oči sve što je srpsko...
  • ivins

    27.05.2013 13:06
    rušitelji
    Tako je isto, preko noći, srušena stara škola (300 godina)u porti crkve u Kamenici.Tuga i sramota! Bilo bi lepo kad bi nas novinari 021 podsetili i na taj dogadjaj - prošao je u priličnoj tišini.
  • 27.05.2013 13:05
    "Vladika Porfirije i njegovo preosveštenstvo vladika Bački Irinej Bulović (da onaj koji se vozika u blindiranim skupocenim kolima), na stub srama! Neka služe bolje Bogu a ne materijalnom svetu!"

    Vladika Backi Irinej se vozi u nekoliko godina starom Citroenu C5. OK, slazem se da to nije auto koji mozes da kupis za tepsiju ribe, ali je daleko od skupocenog i blindiranog automobila kojeg ti spominjes. Ne pisem ovo da bih branio ovog ili onog vladiku, neka se brane sami, ali ima jako puno ljudi koji bas vole da izmisljaju, preuvelicavaju i naduvavaju neke stvari. Tako se eto jedan Citroen C5 preko noci pretvorio u skupoceni i blindirani automobil. Jedan obican krljavi Citroen od cije kupovine ogromna vecina ljudi bezi glavom bez obzira (jer su francuska kola obicno sra*e) i kojih takvih istih, identicnih, isto godiste ima par stotina u gradu. Odakle i od kojeg novca je kupljeno tih ostalih stotinjak C5 koji se vozaju po gradu ako je to izuzetno skup blindirani automobil.
  • 27.05.2013 13:03
    Posmatrač
    Mnogo puta, nebrojeno, sam na Arkanju bio, još dok je pok. Pera Varenika držao 'Na kraj sveta', a i kasnije kada je Djordje preuzeo vodjenje, pamtim još i čika Begu, koji nam je izdavao čamce... Boemsko mesto, gde se nikad nije pitalo ko si i šta si, nego se samo pitalo ima li dovoljno čorbe, i kada će doći tamburaši!
    Ovo je zaista udarac na jednu tradiciju. Da li bi, npr. nekom palo na pamet da poruši 'Tri šešira'?
    Ko je sve dolazio na Arkanj, ko sve nije bio, ko sve nije ostavio trag? I sada da je sruše?

    Koviljski Arkanj nikad više neće biti ono što je bio! Imao sam visoko mišljenje o vladiki Porfiriju, ali sada, posle ovog? Ne znam šta da kažem, a da ne zvuči grubo!
  • marko

    27.05.2013 13:00
    zasto
    zasto ta kafana nikome nije smetala 35 godina,zasto bas sad to treba manastiru ili kome god...zasto nesto legendarno i tradicionalno nemoze da opstane?niko ovde nije bezbozan i neveran,ovde se radi iskljucivo o interesu nekog 3. lica, i to je to!
  • Rade

    27.05.2013 12:49
    za Anonimusa
    Sreća pa je komunizam mrtav, izgleda da samo još obitava u ovim komunjarskim recidivima iz LSV. Uostalom šta me briga zašto je neko srušio bircuz bez toaleta na svom posedu. To je liberalni kapitalizam, ima pravo i može mu se. I ja bih isto uradio, možda bih sačekao samo vlasnika nelegalnog objekta da dođe jedno jutro i da mu uvalim kram u ruke pa da ga sam ruši.
  • ns time

    27.05.2013 12:48
    Sve nekako kontra kod nas.Tamo gde ocekujete milosrdje,svetosavlje,pojavili se "bizmismeni" popovi.Pa je li to uce na Bogosloviji: da budu menadjeri?
  • тачка

    27.05.2013 12:45
    СРАМОТА!!!!!!
    Нисам имао ништа против тога да преузму власништво, али сам био убеђен да ће у најмању руку конѕервирати стари објекат, и малко даље направити нови.
    Овом чину се нисам надао.
    Често сам одлазио у манастир, али од сада сигурно нећу.
    Преостаје ми стара капелица Свете Петке уз пут, ако ови који се облаче као свештена лица не сруше и њу - ни свеће од њих више купити нећу.

    Мада мислим да се тако шта неће усудити, ваљда се нечег и они плаше.
  • caca

    27.05.2013 12:39
    ubogi
    koji smo mi ubogi narod kad nam nije stalo do nase istorije i kulture.Nije morala biti kafana ali je trebalo da ostane kao muyej jednog vremenskog perioda, koji ima zapise ynamenitih ljudi kao i slike na zidovima!
    KUDA IDEMO BEZ IMENA I PREZIMENA, SVE SMO IZBRISALI I PORU{ILI!
  • Bojan

    27.05.2013 12:39
    Nisam dovoljno upucen, ali me bas interesuje odakle crkvi pravo da utice na neciju privatnu svojinu, konkretno u ovom slucaju? Jel sama kafana bila izgradjena na crkvenom zemljistu?
  • starmal

    27.05.2013 12:32
    @anonimus 13:32
    ..."odmah se narod digne da trazi neku pravdu".
    Zar Vi ove tipuse koji su nezadovoljni sobom i svojim zivotom nazivate :narod?
    Podrzavam Vas stav od reci do reci.
    Ovakvih "glasnogovornika " ce biti dokle god bude krivog drveca.
    Unistise nam zemlju,sansu za zivot,buducnost a vi se raskukali za neku udzericu od naboja.
  • 27.05.2013 12:32
    steta
    ma nas kao narod treba sravniti sa zemljom, sve mito i korupcija. u svim zamljama od obicnog kamencica prave i prodaju turistima kao atrakciju, a nama samo da se rusi i da se ugusi. SRAMOTA. Nije ovo jedini slucaj, i svi traze KOVERTU.
  • Rade

    27.05.2013 12:29
    ...
    Pa šta ako su srušili kafanu koja nije imala dozvolu i to još u sopstvenom vlasništvu. I meni neko da posadi drvo na placu bez mog odobrenja posekao bih ga bez razmišljanja. U ćčemu je problem komunjarski recidivi?? Evo ja sam ateista i smatram da imaju pravo ti sveštenici da rade šta im je volja sa svojim posedom. To što ste vi navikli da vam Tita daje jer je prvo oduzeo od 70% onih koje je pobio ili poslao na Goli otok to je vaš problem. Nema više komunizma osim u vašim maloumnim lobanjama. Pozdrav za popove od ateiste i rušite sve što je napravio onaj komunistički pacov na vašoj zemlji.
  • janko

    27.05.2013 12:20
    zar to nije greh - lagati
    popovi = lazovi.... i to jos vladika
  • 27.05.2013 12:02
    Rebus - Popovi
    P=L
  • Netopir

    27.05.2013 12:02
    Popovi Lopovi !
  • Sta te briga

    27.05.2013 12:02
    Pa takvi smo mi srbi kad se nesto desi onda reagujemo do tad svi cute a svi dobro znaju ko su i kakvi su popovi u koviljskom manastiru, ljudi koji zive u kovilju najbolje znaju ali cute pa eto im sad. Meni je jako zao sto je objekat srusen to je bilo jedno prelepo mesto.Bilo bi lepo kad bi se pokrenula akcija da se isto takvo mesto napravi negde na dunavu sa istim vlasnikom u inat pametnim popovima...
  • crkvenjak

    27.05.2013 11:43
    sloga
    Nikoga ne okrivljujem,samo jedno ću da kažem,za Koviljčane je čarda bila svetinja,tolko su je hvalili,svima govorili onjoj,nisu davali da loše išta kaže o čardi i Đoki.A pokazali su se Koviljčani kako se složno brani njihova čarda i njihova sloga kupljena za par evra.
  • Gradjanin

    27.05.2013 11:33
    Sramota
    Jesam pravoslavac, ali ovo od SPC više ne može da se toleriše. Neka se malo zapitaju glavešine u SPC dokle misle da se ponašaju ovako "hrišćanski". Petljaju se u kobasicijadu (svako ima pravo da se ponaša kako misli da treba), ruse čardu koja radi od kada su bili samo popovi ili đakoni, voze se u "šklopocijama", žive u "straćarama"... Da li misle da na ovaj način privuku mladež ka hrišćanskoj tj. pravoslavnoj veri???
  • 27.05.2013 11:32
    U zadnjih 20 godina raznorazni investitori su porusili pola Novog Sada, nestale su kuce i objekti izuzetne arhitektonske lepote i znacaja a umesto njih smo dobili gomilu ruznih zgrada zidanih od stiropora. Za tih 20 godina niko od Novosadjana da se pobuni protiv takve devastacije, ali zato cim Srbinu pipnes kafanu odmah dize frku. Kada su rusili dimnjak u Radnickoj ulici jedva da se okupilo 20 ljudi da protestvuje a od mnogo veceg istorijskog i kulturnog je znacaja od ove carde. Evo recimo sada je izbila prafa frka u gradu jer ce strogo biti odredjeno radno vreme klubova, kafica i ostalih lokala. Svi su sada kao nesto ustali u odbranu lokala u Laze Teleckog, ali svi ti ljudi ni malim prstom nisu mrdnulu kada su po Novom Sadu zatvarane firme i fabrike u kojima je nekada radilo preko 50% gradjana Novog Sada i ogroman broj ljudi iz prigradskih naselja. U Srbiji cim pipnes u kafanu, klubove, diskoteke, kafane, kafice, picerije odmah se narod digne da trazi neku pravdu.
  • Novosađanka

    27.05.2013 11:32
    Žao mi je
    Žao mi je, čarda je deo arhitekture, kulture i istorije tog kraja Vojvodine i trebalo ju je sačuvati kao atrakciju i staviti pod zaštitu države.
  • Gavrilo

    27.05.2013 11:30



    molim ove napaljene ljigase da ne vredjaju crkvu ako su oni bezboznici ostala velika vecina nije!!!











    .
  • Vladika P

    27.05.2013 11:22
    Ma napravicemo tamo obdaniste za najmladju decu!
  • K.u.K

    27.05.2013 11:18
    Krov ! ! ! ! ! !
    Pobogu braco i sestre sto se prepucavate? Kakve veze ima Crkva i vera sa obnavljanjem (testauraciom) Krova?
  • Nemanja

    27.05.2013 11:17
    Za Perice koje pričaju o nekakvoj 'privatnoj' crkvenoj imovini: kada Crkva bude redovno plaćala porez na imovinu, pravo raspolaganja tom imovinom će biti njeno i ničije više - naravno, ograničeno propisima, recimo o zakonom o zaštiti kulturnog nasleđa i sl. Međutim, dokle god se Crkva tretira kao paradržavna institucija, a njena svojina kao paradržavna svojina neopterećena obavezama, svi stanovnici ove države koji plaćaju porez )i svoj i Crkvin) imaće pravo, ako već ne da odlučuju, onda barem da kažu svoje o načinu korišćenja te imovine.
  • 27.05.2013 11:12
    Dobri su mi ovi što su im sve religije krive za ratove, stradanja i ljudske patnje, a veze nemaju sa bilo kojom religijom osim da ih pljuju po partijskoj dužnosti i sami pozivaju na rušenja i progone.
  • Zaparin

    27.05.2013 11:09
    i Bogu ste teški
    E stvarno mi je više muka od ovih što brane SPC. Ma da je 100 puta SRPSKA PRAVOSLAVNA, to je jedna mafijaško-sektaško-lihvarska organizacija. A za ove što se pozivaju na pravo privatne svojine, gospodo moja draga, NIKOM nije vraćena imovina ovom kvazi restitucijom osim SPC-u. Nije zakon katalog pa da birate šta će da se sprovede a šta ne. DI JE MOJA ZEMLJA? Toliko daleko su otišli da ukidaju gruntovnice samo da ne bi vraćali zemlju pojedincima. Al' zato miloj našoj Crkvi je sve vraćeno.
  • 27.05.2013 11:09
    bubu, atista koji je to rekao i na popisu
    U Srbiji je na poslednjem popisu bilo 1.10% ateista i 0.06% agnistika. Izvolite nastavite da se izjasnjavate kao pravoslavci (ili neka druga "tradicionalna" konfesija) iako ne verujete u boga, zbog nekakve tradicije ili ne znam cega, pa se posle cudite kad crkva ima ovoliku moc.
  • Dejan

    27.05.2013 11:08
    Menadžer kluba Porfirije...
    Nikad vise crkava I popova(neimara), a narod nikad dalji od Boga
  • kurajber

    27.05.2013 11:08
    talibani
    žalosna slika, kao da su talibani bili u poseti...
  • Dragan Vojvodjanin

    27.05.2013 11:04
    Katastrofa
    Vladika Porfirije i njegovo preosveštenstvo vladika Bački Irinej Bulović (da onaj koji se vozika u blindiranim skupocenim kolima), na stub srama! Neka služe bolje Bogu a ne materijalnom svetu!
    Sve ih treba pohapsiti!!! Kakva bre manastirska zemlja! Zbog takvih "popova" nam i ide ovako... Priče o nebeskom narodu, poltroni Miloševića! A sada kada im je Dačić pokazao zube, sada pokušavaju da preko tzv. "Nacionalnih pokreta" ubace ponovo mržnju u narod! Videli smo juče na Oplencu kako se ti "Nacionalisti i rodoljubi" ponašaju pred kućom Boga! Zvižde i urliču! I oni se danas računaju za naše rodoljube i patriote! K A T A S T R O F A!!!
    A možda i bude nešto dobro na tom mestu, kao npr. možda će sad na tom finom, zašuškanom mestu da otvore neko mesto za mlade...npr. izviđački centar...i da ga vode Pahomije i Kačavenda
  • 27.05.2013 11:01
    Samo dve opcije u Srbiji ne plaćaju porez.
    Voze skupa kola uvek najnovije generacije, žive u raskoši, imaju šta god im treba, uglavnom se malo ogrebu i o državne pare. Jedni su kriminalci ili mafija kako kome drago da ih zove. Drugi su sveštenici. Prvo kad ih uvate odgovaraju pred sudom(kako god završilo na kraju), a drugi?
  • semtex

    27.05.2013 10:56
    uzas
    Veze ovo sa Bogom nema ni sa zdravim razumom vec iskljucivo sa srebroljubljem,onaj ko je kao zaposleni u SPC ovo naredio u najblazem slucaju treba da bude izbacen iz iste jer narodu moze samo da propoveda o srebroljublju svojim primerom...gradjevina kao ova bi trebala biti tretirana kao kulturolosko i istorijsko nasledje(govorim o objektu bez obzira o nameni),isto tako mi je zao i gradjevine u ulici Save Vukovica koja je bila mozda i starija od ove carde.
  • ja

    27.05.2013 10:49
    Uzas
    Bahatost Crkve obice joj se o glavu. Neprijateljstvo gradjanstva prema Crkvi raste iz dana u dan - ocigledno ne bez razloga.
  • Mirotvorac Kluni

    27.05.2013 10:42
    Čija je beba ili može li se zatrudneti preko ekran
    Porfirije nije mogao da se javi, nakon što je prostudirao Ničeov govor na Pozorja nastavio je da gleda Staniju...
  • Robert

    27.05.2013 10:41
    Omladinski
    Neka sad Kačavenda organizuje na tom mestu "omladinski kamp"...
  • Раде

    27.05.2013 10:40
    Да су људи ту чарду волели и тамо ишли и трошили новац, она се не би срушила. Овако - типично лицемерно кукумакање. Као - "јако волим ту чарду, али никад нисам ни био тамо"... Молим вас... Кукате за нечим где реално нисте ни били, а ако сте и били били сте једном па вам се стомак преврнуо од нехигијене.
  • crkveni miš...

    27.05.2013 10:33
    ha...ha...ha...
    na ljudski glupost, na naš primitivizam, neznanje, revanšizam, lupetanje...postoji samo jedan odgovor - jadni mi kad nas ovakvi mantijaši uče veri! Što dalje od takvih i njihovog popovanja...
    A kao podporu ovim rečima dodajem da ako je neko juče gledao prenos sa Oplenca i ono krajnje, ali krajnje primitivno zviždanje i urlanje na Pomenu srpskoj kraljevskoj porodici, pred Patrijarhom i svetovnim velikodostojnicima Srbije - za veki vekova bi trebalo zabraniti širenje vere među ovim narodom! Puškom i logorima ga opismeniti, vaspitati i naučiti poštovanju - kako su to umeli diktatori...demokratija nije za svakoga nikada ni bila...
  • posmatrac

    27.05.2013 10:32
    vojvodina
    pod hitno treba da uvede porez crkvenjacima.
    kako licno tako i na imovinu koju poseduju!
    do nicega nisu dosli radom nego zabludama koje nude !
  • Kovilj-Arkanj

    27.05.2013 10:26
    Stvarno velika sramota!!
    Carda je stara preko 200 godina, najpoznatija carda u Vojvodini, na neki nacin je i bila njen "simbol" Verujem da mnogi i ne znaju kako je dobila taj naziv, i koliko je ona sama bila od istorijskog znacaja! Ne bih sada iznosio brojne istorijske podatke vezane za nju. Naravno da nisu smeli reci da ce je srusiti jer skupilo bi se nas bar 1000, i verujte da ne bi ovo dozvolili! Citam komentare, mnogi pljuju SPC! Za ovo je kriv samo Porfirije, i da je njemu bilo po volji, bila bi ona tu nama, ne jos 200, jos 1000 godina! Samo onog koji bar jednom nije bio na cardi, ovo ne moze ostaviti ravnodusnim! Nemam reci, zalosno, jos ne mogu da poverujem :(
  • Aleks

    27.05.2013 10:21
    Neko je već napisao: pogrešno je brkati veru i crkvu. Crkve su institucije u kojima mnogi vernici ispovedaju veru, pri tome se zaboravlja da se vera može tihovati mimo bilo koje i bilo kakve crkve. Zar Isus nije bio u pustinji 40 dana, šta je tamo radio drugo nego ispovedao veru. Čardu nije trebalo rušiti i zbog nje ne treba osuđivati verujuće ljude, o crkvi "no comment".
  • морам

    27.05.2013 10:18
    да кажем
    Скроз поштено и скроз искрено:
    Ово је директни сукоб два велика приватника (Ђока и Порфирије) који себи овим путем траже оправдање за ДРУГЕ, ВЕЋЕ, ствари које хоће да прогурају!

    Ја сам овде стари посетилац, и могу искрено да кажем да док је газда Пера управљао локалом, то је било место кој НИКАКО ниси смео да заобиђеш, а кад је дошао "газда" Ђока на власт, кафана је изгубила и тај најосновнији шмек који је имала!
    Сада је у питању сукоб "пок*ареног" Порфирија и халапљивог Ђоке! Ко ту уопште може да победи? Ја знам ко губи!

    Верујте ово је само искрен коментар по МОМ мишљењу, са дистанце познавања и газда Пере и Ђоке и пОРФИРИЈА!
    Несдтала је чарда кад је отишао газда Пера, али то ипак није разлог да је ови данас сравне са земљом!
  • Đunta

    27.05.2013 10:13
    @Bex
    Mnogo si se zbunio ili nisi bio redovan u školi. Jesam li ja sad "vojvođanski fašista" ili "crveno dete" - oboje ne može... Da li u Srbiji sme da se bude ateista ili vernik neke druge crkve a da ne budeš etiketiran?
    Btw, nije problem u kafani već u osionosti crkve koja se sve više ponaša kao izvršna državna vlast.
  • SIRE

    27.05.2013 10:12
    Sta ocekujete od vladike kojin podrzava Tijanica
  • Виктор

    27.05.2013 10:06
    Данас "Чарда на крају света", а сутра ће Војводина и Србија изгледати исто тако. Уосталом на добром су путу, комплетна Србија и не изгледа много боље од те разрушене чарде. Само народ никако да се "опасуљи" који изроди су му на челу државе !
  • Бачван

    27.05.2013 10:04
    С обзиром ко се буни драго ми је да је срушен. Иначе, свако има право да руши сопствену имовину па макар то била и крчма без воде и тоалета.
  • Bex

    27.05.2013 10:03
    ...
    Pazi vojvođanske fašiste što plaču za nabijačom u koju su možda jedanput ušli. Ne zaboravite crvena deco, privatno vlasništvo je svetinja. To vi malo teže shvatate jer ste navikli da otimate...
  • Сремац

    27.05.2013 10:03
    БОГУ ХВАЛА ШТО САМ - СРЕМАЦ
    Нисам ни знао да сте ви Бачвани баш толико пролупали.Који циркус због једног бирцуза.Ви и тако не умете да се веселите.шта ће вама бирцуз.За вас су школе,учите и само учите,јер канда сте мало побркали лончиће.
  • 27.05.2013 10:02
    Игор НАШИ
    Да ли сте чули за приватну својину?

    Ствар је манастира шта ће да уради са том зградом, да нису требали а наставе да држе кафану на манастиркој земљи?

  • D.

    27.05.2013 10:00
    Svaki komentar je suvišan!
  • stevica

    27.05.2013 09:59
    sramota
    stvarno je sramota sta rade ove nazovi bozije sluge, bez obzira koja je vera u pitanju. gori su od deklarisanih mafijasa.
  • Bećar

    27.05.2013 09:58
    :-(((
    Banda popovska ...
  • PericA

    27.05.2013 09:58
    Pop
    Kazu da su popovi najveci lopovi. Da li je to tacno?????
    TACNO
    Srusiti manastir i napraviti cardu.
  • мантија мафија

    27.05.2013 09:57
    Ево шта су ти мантијаши!
    http://www.dodaj.rs/f/4/HL/4TJJjxfq/mantija.jpg
  • Raka

    27.05.2013 09:53
    Božija volja
    Što je srcu milo i bogu je drago.
  • Mamika

    27.05.2013 09:53
    ???
    Gospodine Varenika,malo si davao popi eura! Da si mu kupio Mečku ili BMW, ostao bi tu sigurno! Sada možeš da tražiš lokal u Miletićevoj ili Zmaj Jovinoj... Posle Kačavende,Amfilhijevih nebuloza i ovoga u Kovilju... naš Patrijarh treba malo da se zapita, kuda sve to vodi???
  • Nizina

    27.05.2013 09:51
    A jel
    Hoće prodavati i Kačavendin porno uradak?
  • Razočaran

    27.05.2013 09:49
    ateista
    Kud im i vratiše zemlju!
  • Carls Tejlor

    27.05.2013 09:48
    Urose ti ocigledno ne pravis razliku izmedju vere i crkve.Nisi uspeo da shvatis poentu moje price.Dakle jos jednom, crkva je jedno a vera je nesto potpuno drugo.
  • Srđan

    27.05.2013 09:48
    Sramota!
    Sveštenici,pod znacima navoda.Oni su sveštenici koliko i ja,običan građanin sa srednjom školom.Zar se tako lažu vernici?Zar je Bog propisao da se može bahatiti nad svim i svačim?Zar nisu dovoljni luksuzni dvorci,vikendice,automobili,krštenja od 50 evra pa na gore?Ej,moje Pravoslavlje,pastiri i pastvo...
  • Vera je opijum za narod!

    27.05.2013 09:45
    Bruka!
    Komunisti su možda grešili u nekim stvarima, ali po pitanju vere nisu. Tu im skidam kapu! Sve su vere kroz istoriju donosile samo ratove i stradanja i sve bi ih trebalo zabraniti. To su organizacije zasnovane na čistom materijalnom interesu! I ovo je verovatno jedan od dokaza.
  • Šumar

    27.05.2013 09:45
    A i stabla su posekli...
  • Mesto

    27.05.2013 09:45
    mrznje...
    Manastir Kovilj su vec rusili Turci 1690-te, obnovljen je par decenija kasnije. Danasnji mrzitelji evo imaju ideju da ga ponovo ruse, nema problema, ponovo cemo ga obnoviti...

    Sto se tice carde, Varenike mogu da pokrenu biznis na novoj lokaciji, recimo par kilometara uzvodno ka Kovilju. A ne vidim sto se pokrece ovolika polemika oko lokala starog samo 35 godina, u Novom Sadu su zatvoreni lokali koji su radili jos u KundK pa nije bilo ni priblizne povike. Jedino ako cilj nije SPC...
  • witch doctor

    27.05.2013 09:45
    bagra mantiljaska !
  • 13

    27.05.2013 09:43
    Срамота,па зар сви треба да се одрекнемо уживања зарад монаха.Немам речи,многе људе за ту чарду везују лепе успомене.
  • Orwell Djordje

    27.05.2013 09:42
    SPC files
    Ovi su od Nemanjica naturili svoje interese kao interese celog srpskog naroda. Jos ih narod placa iz svog dzepa. Od istrebljivanja Bogumila pod upravom Stefana i Save, istorija Srbije je ispisana krvlju. Treba narodu otkriti istinu o tome cije je vecinsko vlasnistvo zemljiste na Kosovu i zbog cega se ratovalo u bivsoj SFRJ po liniji granice koja je iscrtana nošenjem zemnih ostataka kneza Lazara po "svim srpskim zemljama".To su onda zvali "duhovna mobilizacija srpstva", a ustvari je drevni, magijski paganski ritual.
  • Mirjana

    27.05.2013 09:37
    Čarda
    Da se kladimo da će ovako ostati tokom celog ovog veka. Važno je da su srušili, sada im je duša mirna, a neće skloniti, i sve će osatti kao otpad na mstu koje je ogggggggromnom broju ljudi u prekrasnom sećanju.
  • daca

    27.05.2013 09:34
    lobi
    Ovaj crkveni lobi jači je čak i od partijskih interesa, naivno sam mislila da je to nemoguće, ali dešavanja oko crkve i u vezi sa crkvom demnatuju me! Neverovatno!
  • Jeremija

    27.05.2013 09:30
    QUO VADIS ?
    :-O
    :'-((
    :@
    :-"
    :"((
    @:-((
    >:-((
    :'O
    |-((
    :-@!!!

  • Marko

    27.05.2013 09:29
    ...
    Mislim da ovakvim potezima samo ruše svoj okrnjeni ugled među stanovništvom. Znaju oni dobro šta znači kada neko dođe nešto da ti ruši (SFRJ).
  • Uros

    27.05.2013 09:27
    Pa sad..
    Ja sam totalno protiv ovoga sto je uradjeno, smatram ovo sramnim cinom. Ali takodje ovi komentari poput Carls Tejlor sa pocetka, mislim da su preterani i jednostrani. Ako zabranjujes jednu veru, moras zabraniti i ostale. Ili nece biti nijedne ili ce biti sve. A nista bolje nisu ni katolicke ni muslimanske sekte od ovde SPC...
  • Gruban Malic

    27.05.2013 09:25
    zabezeknut...
    Kada god pomislim da me u ovoj zemlji vise nista ne moze iznenaditi, uskoro se uverim da uvek nesto moze!!! FUJ
  • Carls Tejlor

    27.05.2013 09:24
    SPC je kuga savremenog drustva.Jedna bespotrebna lopovska organizacija.Ustavom treba zabraniti svaki vid delovanja te sektaske organizacije.
  • novosadista

    27.05.2013 09:20
    Pobozan
    Sramota... A drugo. Kako je mogao neko srusiti kucu, toliku staru, bez dozvole? Kod babe na selu. Imamo stalu, koja je jedna od najstarijih u naselju. Zabranjeno nam je da je srusimo, posto je spomenik... A i ne zelimo to da ucinimo. Kako su onda ovo srusili?
    A vi idite u Koviljski manastir. Nadam se da ce i njih srusiti...
  • 27.05.2013 09:20
    Titu skidam kapu samo zbog jednog: sto je znao kako sa lesinarima
  • Unortodox

    27.05.2013 09:13
    Srusiti Koviljski manastir i izgraditi IKEA.
  • Carobnjak iz

    27.05.2013 09:12
    Oza
    Popovima se nekad moglo verovati!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna